Bąbelek

   Jakiś czas temu, moja Hania zamarzyła o piesku. Bardzo chciała, by to był tylko jej piesek, by mogła nadać mu imię i bawić się z nim. Mimo, że kilkakrotnie tłumaczyłam, że nie mamy warunków na pieska, to temat powracał cały czas. 
   W między czasie, moja córka wypatrzyłam w sklepie osiedlowym magazyn ze schematami szydełkowych zwierzątek. Wraz z moim mężem zrobili mi prezent i kupili go. Przeglądając czasopismo natknęłam się na schemat pieska. Wkrótce potem zrobiłam psiaka i chociaż jestem początkującą szydełkującą, to zwierzak nie sprawił mi żadnych problemów.  Hania zakochała się w psiaku od pierwszego wejrzenia, zabiera go ze sobą prawie wszędzie. Nadała mu imię Bąbelek i ciągle się nim bawi. Temat ucichł, już dość długo nie prosiła o psa. Wygląda na to, że jest zadowolona z takiego rozwiązania sprawy, choć pewnie tylko chwilowego.
   Drodzy Państwo, przedstawiam Wam Bąbelka :)



Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty